This website uses cookies. If you are surfing here, you agree with it. OK

BMW - Automatyzacja obsługi korespondencji przychodzącej

Wyzwanie: Celem tego projektu było wdrożenie rozwiązania IT na bazie którego zostanie zbudowana trwała i przyszłościowa strategia digitalizacji firmy.  W całkowicie zwinnym środowisku projektowym przeprowadziliśmy integrację istniejących modułów rozwiązań IT (CRM, ERP, DMS, archiwum) funkcjonujących w samym Banku a także u dostawców usług procesowych. Wdrożony system zapewnił obsługę tych procesów, zoptymalizowaną pod względem wydajności skalowalnej i elastycznej.

Rozwiązanie: Naszym głównym KPI podczas pracy nad wdrożeniem w BMW Bank GmbH było zadowolenie Klienta. Stąd też realizując ten projekt postawiliśmy na następujące elementy:
• Interfejs projektowany był w ścisłej współpracy z finalnymi użytkownikami, dzięki czemu mieliśmy pewność, że spełnia on ich oczekiwania i jest zoptymalizowany pod względem efektywnej obsługi zadań. Przeczytaj więcej o projektowaniu UX
• Zautomatyzowane rozpoznawanie i  klasyfikację dokumentów na podstawie algorytmów sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego
• Zautomatyzowane sterowanie procesami z wykorzystaniem przepływów pracy (workflow/BPM)
• Archiwizację dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami (analogiczne do krajowego JRWA)
• Raportowanie, testy i weryfikacja SLA ustanowionego dla usług Banku
• Podstawowa platforma dla “widoku klienta 360°”
• Rozwiązanie do użytku globalnego

 

Jak pracowaliśmy nad tym projektem?

• Wdrożyliśmy zwinny proces UX Design z bezpośrednim zaangażowaniem użytkownika
• Pracowaliśmy zgodnie z metodologią SCRUM
• Wdrożyliśmy architekturę rozwiązania opartą na mikrousługach zdefiniowanych w następujących domenach: system zarządzania dokumentami (ECM/DMS), zarządzanie kanałami wejściowymi/wejściowymi, interfejs użytkownika.
• Continuous Integration / Continuous Delivery
• Uruchomiliśmy produkcyjnie pierwszą wersję systemu już po 6 miesiącach od rozpoczęcia prac

Chętnie poznamy Twoje potrzeby, odpowiemy na wszystkie pytania i pomożemy osiągnąć najlepsze korzyści. Skontaktuj się z Prime Force

Okres
2018-2020
Zadania

Kompleksowe wdrożenie platformy do automatyzacji obsługi korespondencji przychodzącej.