This website uses cookies. If you are surfing here, you agree with it. OK

CSS Versicherung - Trening w zakresie Adobe Analytics

Wyzwanie

Dla naszych Klientów świadczymy także usługi wsparcia i konsultingu. Zależy nam, aby wdrażane rozwiązania działały efektywnie i spełniały oczekiwania.

Nasz Klient firma ubezpieczeniowa CSS Versicherung po udanym wdrożeniu Adobe Analytics zdecydowała się lepiej poznać zachowania Klientów.

Zleciła nam przeprowadzenie dodatkowego szkolenia, którego celem było wypracowanie odpowiedzi na pytania w jaki sposób i w wyniku jakich potrzeb użytkownicy korzystają ze strony logowania myCSS.

Rozwiązanie

Z naszymi Klientami utrzymujemy długoterminowe współprace, dlatego w odpowiedzi na wyzwanie przygotowaliśmy wsparcie dla pracowników CSS Versicherung w realizacji nowych wymagań w zakresie webtrackingu.

Podczas jednego ze spotkań odbywających się w ramach warsztatów nasz konsultant objaśnił zasady trackingu, ilustrując je konkretnymi przykładami.

Dodatkowo firma Prime Force skonfigurowała przykładowy Adobe DTM, posługując się formą Proof of Concepts i wskazując prostą drogę do implementacji.

Okres
listopad 2015-grudzień 2015
Zadania

Wsparcie w zakresie Analytics, Trening Adobe Analytics, POC Dynamic Tag Management (DTM)

Link